luni, 8 martie 2010

La multi ani Mama!

Pentru mine 8 martie este ziua mamei. A mamei si nu a femeii , in general. Imi aduc aminte de la gradinita cum pregateam felicitari pe ascuns, cum invatam cantecele si poezii pentru a le spune mamelor de ziua, lor, de 8 martie, la serbare. Si cum nu aveam voie sa dezvaluim din micul nostru complot(de parca ele, mamele nu s-ar fi prins ca o sa avem serbare si ca le-am facut ceva special).

Imi aduc aminte cum ii ceream bani lui tata ca sa-i luam ceva frumos mamei. Si chiar daca nu reuseam sa-i luam mare lucru, ea se bucura mult de gestul nostru.

Asadar, azi, de 8 martie vreau sa ii transmit mamei mele , in mod special un mesaj: Mama, iti multumim ca ne-ai crescut cum ai stiut tu mai bine, ca ne-ai dat cea mai buna educatie posibila, ca ai fost mereu langa noi cand am avut nevoie si chiar daca ne-ai mai certat, stiu ca ai facut-o tot cu dragoste si tot spre binele nostru.La multi ani mamica scumpa! Te iubim! Sa fii sanatoasa si fericita , ca sa-ti spunem si peste 50 de ani acelasi lucru!







Le doresc si celorlate mame sa fie sanatoase si se aiba parte doar de bucurii din partea pruncilor. La multi ani, doamnelor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Powered By Blogger