miercuri, 17 martie 2010

New level

De azi am trecut la un nou nivel. Adica Daria a trecut, si noi, implicit, cu ea odata.

De azi am descoperit scrisul pe pereti. Dap! Si e misto! Rau de tot.
Cred ca s-a saturat si ea de atata iarna, incat si-a luat un creion verde si s-a apucat sa deseneze iarba pe pereti. Deja e un aer nou in casa. Simti prospetimea, simti cum totul revine la viata. Bla-bla-bla.
Cert e ca micuta artista a fost fericita. Canta si desena. Doar atunci cand i-am luat creionul din mana s-a uitat putin la mine( fara sa se opreasca din cantatul ei). Apoi s-a dus linistita, si-a luat creionul (normal ca l-am pus undeva unde putea ajunge, ca m-am gandit ca i-a trecut inspiratia), si in acelasi ritm de cantecel si-a continuat opera. De data asta i-am pus creionul mai sus  si spre nenorocul ei nu l-a gasit(desi il cauta insistent). Dar din cantat nu s-a oprit. Fire de artist, ce sa mai vorbim.Si daca nu si-a gasit instrumentul fermecat s-a multumit sa-si contempleze splendida capodopera.

Acum sa nu se inteleaga ca a pictat jumatate de casa. Nu, cativa centrimeti acolo...Suficient pentru  inceput.
Promit sa va tin la curent cu noutatile din domeniul picturii abstracte si chiar sa va dezvalui, in premiera, lucrarea.

Am copil mare; deja scrie pe pereti

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Powered By Blogger