marți, 16 februarie 2010

Am revenit!


  N-am mai scris nimic de ceva vreme. Nu ca nu s-ar mai fi gasit ce! Cu Daria langa mine e imposibil sa nu gasesc ceva inedit de povestit 

  N-am mai scris pentru ca am fost plecati in mini-vacanta la bunici. Da, pentru a treia oara, Daria a fost in orasul unde m-am nascut si am copilarit. A fost pentru toti ca o gura de oxigen. Daria s-a plimbat in voie (aproape incontinuu toate cele 3 zile) prin casa (cred si eu, sa treci de la o garsoniera-cutie de chibrituri la un partament cu 3 camere nedecomandat!) si noi, eu si Marius, ne-am putut trage cat de cat sufletul.

  Ca o  mini vedeta ce se crede, a fost in elementul ei , mai ales ca toata lumea ii dadea atentie, vorbea cu ea, se juca cu ea. Ca nu raspundea conform asteptarilor, e alta poveste. Isi juca si ea rolul de vedeta infatuata, ce sa zic!


   E tare bine ca, din cand in cand, sa mai ai parte de o rupere de ritm ca asta pe care tocmai am trait-o. E benefic pentru toti. Iti mai relaxezi nervii, iti mai odihnesti spatele, mai vorbesti cu alti oameni. E bine in vacanta, fie ea si de numai 3 zile!



 Am si cateva poze 

Pozele sunt facute de fratele meu, cu un aparat semi-profi, si vreau sa-i multumesc cu ocazia asta!







Daria si Anastasia, intr-unul din putinele momente de apropiere. Varsta, temperament, preocupari diferite   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Powered By Blogger