vineri, 5 februarie 2010

Dea

N-am stare sa scriu. De fapt n-am starea de spirit necesara pentru nimic. Dar tot zic de 2 zile sa scriu ultimul progres al gargaritei.
De marti, garga meu zice cum o cheama! V-ati prins probabil, dupa titlu, ca Dea este de acum numele ei de scena.

Poate pentru unii nu e cine stie ce realizare. Insa pentru mine e. Fetita mamii a crescut, stie cati ani are (arata un degetel si zice in bebeluseza ei un fel de "unu"), acum stie si cum o cheama, stie cam pe unde ii sunt toate cele necesare (ochi, nas, gura, par, burtica, manute, piciorule, urechiuse), stie sa mangaie, etc. Ce mai, e don'soara mare!

A, ar mai fi ceva! Dimineata am primit revista Mamica de azi si am avut surpriza sa-i gasesc mocuta in paginile revistei. E logic ca eu i-am trimis poza, dar nu ma asteptam sa apara!Cel putin nu asa de repede. Am fost atat de fericita!!!
As vrea totusi sa fac o rectificare: e Daria -Nicole si nu Nicolae

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Powered By Blogger